Thursday, February 4, 2016

Chasing in the wind



Chasing in the wind

И знаев, уште од мигот кога моите очи те забележаа
дека ти беше вечно таму

Од првиот допир пулсот затрепери
сенки се движат позади грбот мој
и откако ја вкусив топлината твоја
нешто во тебе внатре се смени
и  знам, кога ќе влезам во собава
премрзнат и исплашен
ти си таму, стоиш зад мене
сите тие нешта те одржуваат во живот
мртвите цветови, свеќите, зборовите
ти си тука, засекогаш присутна
знам, бидејќи одбивам да те натерам да одиш
бидејќи ако пуштам, празнина ќе се издигне
и срцето ќе ми го изеде

Јас одбивам да одам таму сега
одбивам да ја дишам оваа ладна магла
овој нагон да се завртам ми ја кине душата
дух од месо ме држи, и ме води напред во лудило
зборовите течат брзо
од мојот товар ти се храниш
лисјето венеат брзо
копнеат да те прегрнат
јас ќе ги пишувам моите пророштва на нив

No comments:

Post a Comment