Friday, February 12, 2016

Твојот шепот е мој водич



Твојот шепот е мој водич


Сѐ е впишано, секое лице
сведоштво будно
будно сведоштво, дамнина старо, замолчено
о, сега ли е твоето пристигање овде, да чуеш и знаеш?
отвори го срцето твое и возвиши се во височините
семето ќе расцути, нов извор да створи
ти си светлината што ми го покажува патот
преку океанов во моите сништа
јас, брз јазик, а сепак ти ме замолкнуваш

И кога ќе завршиме
ова ќе остане само празна библиотека на мудроста

Надвор, го носам цветот во мојата дланка до мојот нов дом
каде што пролет ќе царува
драг мој гласнику, носачу на крајот
нашиот мост ќе остане преку вековите што идат

Твојот шепот е водич мој
мојот глас на ослободувањето
гласнику мој, ти си дух што танцува во огнот
удавен, втиснат во мојата малост
носач низ убавите полиња
кој ме прегрна и прифати со отворени раце
ти, ти ги собираш сите мои солзи, ги ловиш сите воздишки мои
о, јас ќе ја платам цената, за да го препливам овој океан од страдања

Студен стисок што би ме одвел назад, а потоа, одлетај!


No comments:

Post a Comment